Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Stolt Storasyster med en saknad till er!!

Hej på er min vänner!!!
Nu har jag vist inte skrivit på ett litet tag... jag har helt änkelt inte haft något att skriva om och inte orkat, men nu kunde jag inte hålla mig borta från skrivandet längre... jag saknade väll er antar jag : )

Det är inte bara alla min bloggläsare jag saknar utan också alla min flickor på skolan.. ska bli kul att se dom igen på Måndag : ) Fyra vecor är lång tid!!!!!!!!!!!

Jag var och såg på lillsyrans dansupvisning idag .. dom var jätteduktiga!!!!!
Så duktiga att Jp var där och tog kort.. får man vara lite stolt eller... ja det får man, ska vara ensam med henne i kväll ska iväg och shoppa godis nu ,ska Skämma bort lilltjejen mycket i kväll!!!!!!!

Ha det bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0