Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

På Jobbet

Heej på er alla mina bloggläsare!!
Hur mår ni?

Jag har varit och jobbat idag... skälvklart. När jag kom vid 11 så skulle vi klippa, bada och föna en jättestor långhårig hårboll.. om jag någonsin skulle få för mig att skaffa en så har jag antagligen slagit i huvudet... bara så ni vet.. Tog ju fem timmar att göra honom klar.. först att få all päls blött, sen få in shampoo i all päls få ut den och sen mäst av allt få honom torr. Ja ni fattar att detta tog ett litet tag... tänk att göra det varje vecka!!!!! Fy fan!!! Det är därför det är bra med små hundar.

Sen satte vi lite pris på lite koppel, halsband, leksaker och lite sånt.

Sen när jag skulle hem så var bussen full... tusan också. Sen kom det in ännu fler uppe vid Rosenlundskolan. Bansliga små ungar som tydlingen inte hade åkt buss förut.... svårt att förklara men ni skulle fattat om ni var där... Kan ni bete er som folk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej då på¨er nu ska jag gå och se på film tror jag tjaaav







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Börjar du inte förrän elva?

2008-11-05 @ 19:32:23
URL: http://www.linneafridh.se
Postat av: Sofia

neeep lyksit värre jag vet:)

2008-11-05 @ 19:44:07
Postat av: Sofia

Lyksit värre jag vet:)

2008-11-05 @ 19:46:16
Postat av: Linnéa

Fusk! Jag börjar 9 och slutar inte förrän 18 >.<

2008-11-06 @ 21:24:44
URL: http://www.linneafridh.se
Postat av: Sofia

okee lårter jobbigt

2008-11-07 @ 15:30:28
Postat av: Linnéa

Jaa lite. Men det är inte så mycket att göra, och faktiskt väldigt trevligt ändå ^^

2008-11-07 @ 19:50:35
URL: http://www.linneafridh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0